مشخصات ماشین ظرفشویی رومیزی بوش مدل SKS51E28EU


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تازه ترین اخبار لوازم خانگی را در وبگاه جامع لوازم خانگی مطالعه نمایید.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 21
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 36
:: بازدید ماه : 74
:: بازدید سال : 124
:: بازدید کلی : 6288

RSS

Powered By
loxblog.Com

تازه ترین اخبار لوازم خانگی را در وبگاه جامع لوازم خانگی مطالعه نمایید

مشخصات ماشین ظرفشویی رومیزی بوش مدل SKS51E28EU
دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 ساعت 2:11 | بازدید : 139 | نوشته ‌شده به دست Red Queen | ( نظرات )

ماشین ظرف‌شویی «بوش» مدل «SKS51E28EU» با رده انرژی +A از محصولات باکیفیت و پرکاربرد عرضه ‌شده توسط این شرکت است. این ماشین ظرف‌شویی در رده ماشین‌های رومیزی دسته‌بندی می‌شود و برای خانواده‌های کم‌جمعیتی که در آشپزخانه‌یشان جایی برای ماشین ظرف‌شویی‌های بزرگ در نظر گرفته نشده بسیار کاربرد دارد. با قرار دادن این ماشین ظرف‌شویی روی کانتر یا میز و اتصال آن به شیر آب و برقراری سیستم آب خروجی و البته تأمین برق آن، می‌توان از قابلیت‌هایش بهره برد. این ماشین ظرف‌شویی برای خانواده‌های کم‌جمعیت یا میهمانی‌های کوچک بسیار کاربرد دارد و ظروف استفاده ‌شده توسط ۶ نفر را می‌تواند در خود جای‌ داده و با عملکردی بی‌صدا بشوید. برای گذاشتن و برداشتن ظروف در ماشین نیازی به خم شدن نیست چراکه دستگاه روی کانتر، کابینت یا میز قرار گرفته است.

ماشین ظرف‌شویی بوش مدل SKS51E28EU دارای ۶ برنامه شستشو است تا ظروف مختلف را بهتر شستشو کند. این دستگاه دارای یک سبد است که فضای کافی برای قرارگیری ظروف و لیوان‌ها را فراهم می‌سازد. محل ریختن پودر و مواد شوینده روی در تعبیه ‌شده است که با باز کردن در ماشین ظرف‌شویی در دسترس قرار می‌گیرد. در سمت بیرونی دستگاه نشانگرها و دکمه‌های کنترلی دستگاه در نظر گرفته ‌شده‌اند. سیستم الکترونیکی تأخیر در شروع برنامه: ۲۴-۱ سـاعت هم به کمک کاربر می‌آید تا برای شروع شستشو برنامه‌ریزی داشته باشد. بوش از تولید کنندگان و عرضه‌ کنندگان مطرح لوازم ‌خانگی برقی است که ارائه محصولات باکیفیت همواره سرلوحه کار این شرکت بوده است و مشتریان فراوان خود در سراسر جهان را راضی نگه‌ داشته است. اکثر مدل‌های بوش دارای عملکرد خشک‌کن به صورت محدود هستند تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود ولی در این مدل می‌توان Extra Dry را هم فعال کرد و بشقاب و لیوان‌ها را پس از شست‌وشو کاملاً خشک تحویل گرفت.

فناوری Active water استفاده شده در این ظرفشویی علاوه بر مصرف کمتر آب و انرژی حین شستشو موجب گردش آب هدفمند، گرمایش سریع آب و بهبود عملکرد پمپ می شود. درون این ظرفشویی یک سبد از جنس استیل ضدزنگ برای قرارگیری بشقاب، لیوان و قاشق و چنگال تعبیه شده است. ظرفشویی SKS51E28EU روی پنل خود دارای یک ولوم چرخشی برای انتخاب برنامه شستشو و یک کلید برای روشن وخاموش نمودن دستگاه می باشد. برنامه شستشو دستگاه شامل شستشوی قوی، معمولی، اقتصادی، ملایم و شستشوی سریع می باشد. از شستشوی قوی برای ظروف چرب، شستشوی ملایم برای ظروف حساس و شیشه ای و از شستشوی سریع برای ظروف نسبتا کثیف استفاده می شود. در صورت باقی ماندن آب پس از شستشو بر روی ظروف می توان از خشک کن مجدد اضافه نمود. ظرفشویی بوش مجهز به سیستم تشخیص وزن بوده و در صورت کم بودن ظروف مقدار آب کمتری استفاده می نماید. سیستم Aqua stop نیز از نشت آب جلوگیری می نماید.




:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی , ,
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی رومیزی بوش مدل SKS51E28EU , ماشین ظرفشویی رومیزی بوش , ماشین ظرفشویی رومیزی بوش سری 2 , ماشین ظرفشویی رومیزی 6 نفره بوش , قیمت ماشین ظرفشویی رومیزی 6 نفره بوش ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: